my background

Saturday, July 24, 2010

hehe ..bila saya dapat tahu saya dapat menyertai plkn ini semasa saya menduduki spm yang terakhir ...! kerana di sekolah kami ada paparkan nama siapa yang di senarai kan ..lepas habis my paper saya terus pergi tengok di papan notis..saya cari cari cari dan cari ..dalam hati saya napa tidak ada nama saya di senaraikan ini..rupanya nama saya terselindung oleh rakan rakan saya sedang tengok nama mereka ada atau tidak ada..memang lucu bagi saya lol..haha..! wah bila saya dapat tahu saya telah berjaya terpilih menyertai plkn ini..hati saya memang gembira betul kerana boleh terima cabaran yang hebat ...! 1st time saya berada di kem san shui memang macam orang yang berasingan tidak kenal sesiapa pun..tapi bila sudah sampai seminggu hubungan dengan rakan rakan menjadi rapat sudah..semasa berada di kem shan shui saya telah pelajari banyak benda ...seperti berdikari , berkerjasama dan juga bertolak ansur ...! sesiapa layak meryertai memang bertuah betul lol...

No comments:

Post a Comment