my background

Saturday, January 1, 2011

sakit hati

mm dah lama sudah aku tidak update blog aku ...rindu juga aku sama blog ku ..kalau aku tidak update lagi tidak lama blog ku bersarang labah labah..bila masuk tahun 2011 baru aku sedar apa itu erti hidup sebagai seorang manusia..aku di lahirkan dan kini harus dilepaskan ..! sungguh derita rasanya kalau di suruh lepaskan ..apa makna lagi sebagai seorang manusia. aku memang mengharap masa, wakut , saat dan detik akan berhenti kerana aku tidak sampai hati nak berlalu dengan cepat..masa dengan dia amat gembira membuat hati ku ..sering aje dia wujud di dalam hati ku bila aku sunyi dia datang dan menghampiri dengan aku..! tapi kini segalal tidak akan berulang lagi ..ya TUHAN mengapa saat aku tengah berbahagia kini akan dijarakan dan memaksa aku untuk aku lupakan dengan dia ..! orang kata bercinta adalah mengembirakan mengapa aku pula diasingkan sungguh pedih hati ku ! selama ini aku menunggu dia muncul kembali di hati ku ..tapi bila saat yang terakhir aku tunggu kini tidak akan tercapai pun..aduh nah kalau boleh aku ingin masa dan semua ini di kembali . mengapa cinta ini buta mengapa cinta ini sering memberi aku harapan . saat aku dalam kegelapan kamu datang menerangi saya ..bila kamu jauh dari aku . aku sering dalam ketakutan kerana takut kamu akan tinggalkan aku suatu hari..! tapi itu satu kebenaran ..saya kebenaran kamu akan tinggalkan aku dan jauhkan dari aku ..mengapa kamu tidak terus tikam hati ku supaya luka hati ku akan mengingat bahawa kamu tikam dan saat itu aku akan membenci kamu..! aku tidak larat sudah aku cukup penat sudah..kalau boleh aku ingin berehat untuk seketika ini..tolong lar jangan masuk ke dalam mimpi ku ini..kerana aku tidak mahu mimpi ku ini membawa aku ke mimpi yang indah..hentikan lar..

No comments:

Post a Comment