my background

Saturday, March 17, 2012

akhiri jalan cerita



jauh di sudut hati ku ini untuk saksikan kamu pergi dari aku .. saat aku mula bahagia kini akhiri dengan tangisan yang berteman aku ...saat aku kembali ke sisi kamu maka kamu tinggalkan aku seorang di sini .. apa semua ini .. apa hubugan kita yang kian yang tidak pernah menjalinkan ... kenapa kejam sungguh kamu tinggalkan aku seorang diri di sini ....apa erti hubungan kita lagi ...

lafazkan kita putus katakan kita tamat hubungan kita yang tidak pernah terjalin ini .. hentikan semua kata kata yang manis itu.. hentikan untuk menyebut aku cinta pada kamu .. kerana tidak ada lagi perkataan itu yang wujud .. hentikan .. hubugan kita bagai sebuah jalan cerita ...

dalam cerita ini ada pelbagai cara untuk tulisan kan.. dari kita macam mana nak lengkapkan jalan cerita ini .. harus kan akhir cerita kena tamatkan akhir dengan tagisan , sebuah jalan cerita ini penuh dengan lika liku , penuh dengan perasaan dan juga penuh dengan kenangan .. kenapa kita tidak boleh lengkapkan jalan cerita ini kita berdua .. saat aku bahagia maka kamu pergi dari aku .. saat aku kuat untuk hadapi tapi kamu kata teruskan perjuagan kamu ...

kata kata kamu sungguh binasa telah merancui hati ku ..kamu masih ingat betapa indah kamu lafazkan kata kata sayang kepada aku , betapa indah bila kamu berada di sisi ku betapa mulia aku bila kamu memuji aku betapa tersentuh hati ku bila kamu mengambil berat dengan saya .. tapi kenapa kamu menguji aku sebegini .. kenapa kamu nak hancurkan hati ku yang kian lama sudah pulih kembali.. apa yang kamu mahu dari saya ... katakan kepada aku ....

apa salah dan silap ku sehingga kamu mahu menghukum aku begitu .. kalau kamu tidak pernah mencintai dengan aku kenapa kamu mahu muncul di dalam hidup ku dan muncul di dalam mimpi ku juga .. ini cukup seksa untuk aku ... walau cinta ku dengan kamu tidak akan kecapai .. kini kamu datang untuk hancurkan hati ku .. sungguh kejam kamu ....

aku tidak akan kalah dalam cinta ini .. kini aku mengakhiri dengan tititsan air mata.. setiap titisan air mata bermakna untuk kamu . kamu tinggalkan aku maka kamu mahu aku belajar untuk mengenal erti cinta ini .. ya akan saya buktikan pada kamu .. saya tidak akan tunduk kalah dengan cinta ini ..hidup dan jalan cerita ini sebenarnya sudah tamat .. tidak ada sudah jalan cerita ini lagi .. cukup lah kamu membuat aku derita dan juga seksa ...

No comments:

Post a Comment