my background

Friday, July 30, 2010

me again

mungkin ini lar nasib saya ..saya sendiri pun tidak tahu napa nasib saya macam ini..sungguh derita dengan nasib saya yang ada sekarang ..kalau di beri peluang untuk tuhan ..saya rela akan memilih nasib saya menjadi buta dan juga bisu..kerana sekarang hidup saya macam begini ..saya banyak bersuara di rumah sahaja ..kalau di tempat kerja memang susah untuk saya bersuara..kadang kadang saya ada terfikir juga mau cari kerja baru dan akan membuat saya happy..macam dulu saya kerja di tempat lain..memang happy betul tidak macam sekarang pilih kawan ..saya tidak tahu lar mungkin saya hanya manusia yang biasa aje sampai mereka pun tidak mau hirau dengan aku sudah..biar macam mana hati terluka kena juga bertahan dan juga bersabar juga..siapa suruh saya makan gaji kan..terpaksa buat aje lar..biar macam mana mereka pandang saya ..saya juga macam itu..sekarang mereka pun jarang nak bergaul dengan saya ..memang susah betul ..jadi tidak ada beza sekarang saya jadi buta dan juga bisu ...mungkin saya di anggap saya nie musuh mereka ...! bila ada masalah yang berlaku orang yang terakhir saya juga yang tahu kadang kadang pun tidak tahu..mau saja saya tidak sengaja dengar bualan mereka baru saya tahu apa yang sedang berlaku..so saya tanya kamu apa beza ada wujud saya dan tidak ada wujud saya..jawapan saya boleh bagi kamu..sebenarnya tidak ada beza kalau saya wujud atau tidak..tidak ada yang risau saya..kalau saya tidak turun kerja mungkin mereka pun buat tidak tahu aje ...memandang tuhan telah memberi saya yang baik.so saya hargai but i just can tell u all..hati saya telah buta kerana nama kawan...mungkin saya belum temui kawan saya..kawan paling rapat dengan saya adalah dulu di san shui tawau nama dia ana ..she is good ..caring me ..! thank's ana..! ini lar nasib saya ..so sekarang saya di office memang tidak wujud ..sakit juga hati rasanya ..but apa boleh buat kan?

No comments:

Post a Comment