my background

Friday, July 30, 2010

so sad ..

mungkin saya orang cina dan mungkin itu lar mereka tidak mau rapat dengan saya
hati saya belum lagi buta ...dalam satu office tidak ada anggap saya wujud ..! kalau sedih diam diam aje tidak tahu lar mereka tidak puas hati dengan aku atau tidak..pendek kata lar saya mau pinjam satu benda pun mau tunggu hari yang akan datang tapi yang kawan satu itu hari ini minta besok terus dapat sudah o..sendiri tahu lar so diam diam aje buat tidak tahu aje lar..! saya tahu dia tidak suka dengan saya ..di dalam office hanya dia ada best friend aje..! senang kata..yang jadual bertugas itu..kami ubah kawan baiknya ke group yang lain..terus dia marah...! memang ketara bah...! saya aje bukan kawan dia..! apa dia mau pinjam saya akan tunaikan ..but dia lain pula ! sabar aje lar..apa dia mau buat itu hal dia lar..saya tidak boleh paksa dia ..dia ada hak mah ? betapa office ada orang main fb tapi dia hanya ajak rakan karid dia online aje..kita nie..aduh sedih juga hati ku..napa saya begitu bodoh ya..saya anggap dia kawan saya ..tapi dia tidak anggap saya kawan dia ..! apa boleh buat anggap ini satu pengajaran yang aku dpt...saya hanya boleh di office duduk diam diam aje lol..! bagus lagi kalau menjadi bisu..kadang kadang saya ada fikir mau juga jadi bisu dan buta ..supaya tidak akan merasa betapa sakit hati bila kawan kita tidak anggap kita kawan dia ..!

No comments:

Post a Comment